وارده به یزدفردا :بکار گیری نیروها در فرمانداری ابرکوه و انتصابها!!!؟؟

یزدفردا "وارده به یزدفردا "امضاء محفوظ:حضور مسئولین محترم سایت فردا و ضمن تشکر از تریبونی که برای بازتاب درد دلها و نظرات مردم و انتقال آنها به مسئولین ایجاد فرموده اید.

     متأسفانه علی رغم زحمتهایی که مسئولین استان و کشور برای رفاه مردم وپیشرفت میهن اسلامیمان  متحمل می شوند برخی تصمیم گیرها در سطوح خرد تر باعث وارد شدن لطمات جدی به این خدمات می شود. به طور مثال بکار گیری نیروها در فرمانداری ابرکوه و انتصابهای انجام شده توسط مدیر مجموعه از جمله نکاتیست که ذکر غالب محافل عمومی شده است و فرمانداری ابرکوه به جای تقویت بدنه کارشناسی  فرمانداری  نسبت به استخدام نیروهایی با علایق و سلایق شخصی خود و یا تحمیل دیگران نموده است.

     عدم استفاده از خیل کارشناسان و جوانان بومی در این شهرستان و انتصاب پستهای مهمی نظیر ستاد مدیریت بحران شهرستان به افرادی که هنوز به خدمت سربازی نرفته اند و تحصیلات خود را به پایان نرسانده ا ند و تنها مزیتشان قوم و خویشی با شخص انتصاب کننده است  موجی از نارضایتی را به بار آورده است. جوانان این شهرستان مایلند بدانند استخدام جمع کثیر به کار گماشتگان در دوره مدیریت مدیر فعلی طبق کدام معیار و ضوابط صورت گرفته است. آقایان سفارش شده ای که  از پستهای  این شهرستان فقط به عنوان سکوی پرتاب و محلی برای استخدام استفاده می کنند. در صورتی که جوانان شایسته این شهر محرومند. بکار گیری نیروهایی با عدم برخورداری از صلاحیتهای لازم در پستهای مهم اجرایی قطعا به توسعه شهرستان لطمات جدی وارد خواهد کرد. هرچند فرماندار محترم از این انتقادات بخوبی آگاهند ولی متاسفانه مشی ایشان بر بی تفاوتی به این خواسته های به حق می باشد.

     لازم به ذکر است استخدام فرزندان شهدا که نور چشمی این مردمند منظور این نوشته نیست و بیشتر آنانی که از این شرط برخوردار نیستند مورد نظر است. بعبارتی جذب نیروهای کارشناس و توانمند در کنار این عزیزان که غالبا خود نیز از تخصصهای مهمی بهره مندند حد اقل انتظار است.

     امید است  استاندار محترم که در جایی میگفتند تا حجت بر من تمام نشود هیچ انتصاب و انفصالی انجام نمی دهم و به حق هم از دولت منصوب به اصولگرایی انتظاری غیر از این نمی رود نظارتی هم بر این قضیه  بفرمایند  و  زمینه جذب و بکار گیری  کارشناس ترین و مستحق ترین افراد را جدای مسائل  سیاسی و اتهامات و جو سازیهای کذائی فراهم آورند. و اگر آنگونه که فرماندار محترم در محافل و مجالس اعلام می کنند، مدتهاست مایل به رفتن هستند از انتصاب فردی توانمند در این پست دریغ نفرمایند و امور را به دست کسانی بسپارند که بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خدمت به مردم را عبادت و افتخار می دانند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا